Опубліковано: 16.05.2018. Переглядів: 97


Антибіотики провокують появу каменів у нирках, — вчені

shutterstock_427509823-300x167Лікарі по всьому світу виписують своїм пацієнтам антибіотики. Ці препарати врятували багато життів. Однак вони також здатні завдати серйозної шкоди. Американські вчені виявили зв’язок між прийомом пероральних антибактеріальних ліків і утворенням каменів в нирках.

Дослідники проаналізували історії хвороби 26000 пацієнтів, у яких були виявлені камені в нирках. З’ясувалося, що утворення каменів пов’язано з прийомом антибіотиків з груп фторхінолонів, цефалоспоринів, сульфаніламідів, нітрофуранів та пеніцилінів широкої дії. Найбільшому ризику схильні діти і підлітки.

Загроза утворення каменів зберігається протягом декількох місяців і навіть років після прийому антибіотиків. Фахівці пов’язують негативний ефект з загибеллю корисних бактерій в кишечнику пацієнтів. Автори дослідження відзначають: не варто відмовлятися від прийому антибіотиків, але їх призначення повинно бути обгрунтованим.


Розробка сайтів в Ужгороді

Розробка сайтів у Хусті


Телефонуйте сьогодні:

+38 050 7000 736

+38 098 311 9070

Гарантійне обслуговування, адміністрування, просування, технічна підтримка

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован.

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Loading...